Verslo mokėjimo sąskaita (didelės rizikos atveju)

Turite problemų atidarydami banko sąskaitą savo verslui? Turime jums sprendimą.
Mokėjimo sistemos yra saugi, patogi ir lengvai prieinama bankų alternatyva.

Sužinokite daugiau iš mūsų konsultantų Sužinokite daugiau
Kitas logiškas žingsnis po įmonės įregistravimo - banko sąskaitos atidarymas, kad būtų galima pradėti dirbti su klientais. Tačiau kai kurioms įmonėms tai gali būti rimta kliūtis dėl griežtų ir griežtų reikalavimų, kuriuos bankai taiko savo klientams, ypač jei jie planuoja vykdyti didelės rizikos veiklą arba sąskaitos savininkas yra ne rezidentas. Todėl dažnai po ilgo laukimo ir padoraus kiekio atliktų dokumentų jis baigiasi atsisakymu.

Jei esate įmonės direktorius ir jums reikia įmonės sąskaitos savo verslui, yra puiki alternatyva vietos bankų įstaigoms - mokėjimo sistemos. Mokėjimo paslaugų teikėjai (MPT) ir elektroninių pinigų įstaigos (EPĮ), arba dažniau vadinamos mokėjimo sistemomis, suteikia prekybininkams platformą, leidžiančią priimti mokėjimus debeto ar kredito kortelėmis ir banko pavedimais.

Pagrindinis skirtumas tarp bankų įstaigų ir mokėjimo sistemų

LICENCIJA

Tiek bankų įstaigos, tiek mokėjimo sistemos turėtų gauti atitinkamą licenciją, suteikiančią teisę teikti finansines paslaugas. Mokėjimo sistema atsiskaito tai pačiai valstybės finansų priežiūros institucijai toje šalyje, kurioje ji įregistruota kaip ir bankų įstaiga (pavyzdžiui, Lietuvos bankui). Mokėjimo sistemai taip pat privaloma atlikti auditą ir parengti kliento elektroninių pinigų saugumą ir stabilumą užtikrinančią strategiją, kuri atitiktų priežiūros institucijos įstatus ir reikalavimus. Taigi mokėjimo sistemoje jūsų lėšos bus tokios pat saugios kaip ir banke.

TRANSAKCIJOS

Mokėjimo sistemos leidžia klientams laikyti lėšas skirtingomis valiutomis, todėl jos gali būti naudingesnės tiems, kurie dirba tarptautinėje rinkoje. Be to, ES šalyse licencijuotos mokėjimo sistemos paprastai turi prieigą prie bendros mokėjimų eurais erdvės SEPA (Single Euro Payment Area).

NUOTOLINĖ PROCEDŪRA

Priešingai nei bankai, mokėjimo sistemos nereikalauja, kad klientai asmeniškai lankytųsi įstaigose, visą sąskaitos atidarymo procesą galima atlikti visiškai nuotoliniu būdu, taip pat valdyti pačią sąskaitą. Dauguma mokėjimo sistemų siūlo savo programėlę, kuria naudotis patogiau. Be to, pinigų pervedimas per EMI arba mokėjimo paslaugų teikėjus paprastai užtrunka trumpiau, palyginti su banko pervedimu, kuris gali užtrukti kelias dienas.

PASLAUGOS

Nors bankai gali teikti įvairesnes paslaugas, įskaitant paskolų teikimą, indėlių laikymą ir investavimą, mokėjimo sistemos daugiausia dėmesio skiria lėšų pervedimui iš vienos šalies kitai. Jos sukurtos taip, kad būtų greitos, veiksmingos ir saugios, kad žmonės galėtų greitai ir lengvai pervesti pinigus iš vienos sąskaitos į kitą arba pirkti.

DIDELĖS RIZIKOS VEIKLA

Kai norima atidaryti sąskaitą banko įstaigoje, kad būtų galima vykdyti rizikingą veiklą, pavyzdžiui, Forex, azartinius lošimus, kriptovaliutų mainus ir t. t., tai dažnai baigiasi nesėkme dėl aukštų banko reikalavimų ir taisyklių. Šansai atidaryti prekybos sąskaitą mokėjimo sistemoje yra daug didesni, nes daugybė jų buvo sukurtos tokiam tikslui ir turi patogesnį ir greitesnį prisijungimo procesą.

Mokėjimo sistemų nauda:

credit-card
IBAN jūsų įmonės vardu
globe
Visiškai nuotolinė procedūra
cpu
Galima vykdyti didelės rizikos veiklą
thumbs-up
Patogus klientų aptarnavimas
unlock
Saugus ir patikimas

Kokios paskyros man reikia?

Mūsų konsultantų komanda mielai suteiks daugiau informacijos ir padės apsispręsti!

Nėra oficialios mažos ir didelės rizikos verslo sąskaitų klasifikacijos. Tačiau bankų įstaigos arba mokėjimo sistemos gali įvertinti sąskaitas ir priskirti rizikos lygius, remdamosi keliais veiksniais, įskaitant sąskaitos turėtojo kredito istoriją, operacijų istoriją ir sąskaitos veiklos pobūdį.

Bendrosios sąskaitos Mažos rizikos einamoji sąskaita paprastai reiškia sąskaitą, kurios sukčiavimo ar neteisėtos veiklos tikimybė yra maža, pavyzdžiui, standartinę atsiskaitomąją ar taupomąją sąskaitą. Tokias sąskaitas paprastai atidaro ir tvarko fiziniai asmenys arba įmonės, turintys gerą kredito istoriją ir pasižymintys atsakinga bankine veikla.

Kita vertus, didelės rizikos einamąja sąskaita paprastai vadinama bet kokia finansinė operacija ar sandoris, dėl kurių potencialiai gali būti patirta didelių finansinių nuostolių arba pakenkta mokėjimo sistemos reputacijai. Didelės rizikos sąskaitoms gali būti taikoma papildoma banko kontrolė ir stebėsena, siekiant užtikrinti, kad būtų laikomasi teisės aktų reikalavimų, ir aptikti galimą įtartiną veiklą.

Toliau pateikiami dažnesni veiklos, kuri laikoma didelės rizikos veikla, pavyzdžiai:

Azartiniai lošimai, internetinis kazino, loterija;

Elektroninių pinigų leidimas;

Virtualaus turto mainai;

Farmacijos ir chemijos verslas;

Tabako ir alkoholio gaminiai.

Susisiekite su mūsų komanda ir gaukite daugiau informacijos

Mielai padėsime pasirinkti jūsų verslo sąskaitai tinkamas sąlygas. Susisiekite su mūsų komanda ir mes greitai su jumis susisieksime!

Palikite užklausą

Verslo sąskaitos atidarymo procedūra

Sąskaitos atidarymo mokėjimo sistemose procedūra gali būti skirtinga ir reikalauti kitokio kliento dalyvavimo, tačiau toliau pateikiami bendri žingsniai:
STEP - išankstinė patikra

Savo klientams siūlome atlikti išankstinę vidinę patikrą, kad galėtume parinkti geriausiai kliento pageidavimus atitinkančią mokėjimo sistemą.

STEP - Paraiška

Kai parinksime jūsų verslui tinkamą sprendimą, mūsų atitikties specialistas kartu su jumis atliks įjungimo procesą.

STEP - Dokumentai

Būtina parengti įmonės ir asmens dokumentų paketą.

ETAPAS - Patvirtinimas

Kai jūsų paraiška bus peržiūrėta, gali būti paprašyta pateikti papildomos informacijos arba gausite teigiamą arba neigiamą atsakymą.

Dokumentai

Dokumentų, kurių gali būti prašoma, sąrašas

  • Įmonės dokumentai (įstatai, registro kortelė ir kt.)
  • .

  • Direktorių ir naudos gavėjų tapatybės kortelės arba paso.
  • Adreso įrodymas, pavyzdžiui, sąskaitos už komunalines paslaugas ar asmeninio banko sąskaitos išrašas.
  • Papildomi dokumentai, nurodantys planuojamą veiklą ir verslo plėtrą.
  • Jeigu įmonė turi interneto svetainę, reikėtų pateikti domeno įrodymą.
  • Kitų dokumentų, kurie gali būti susiję su jūsų asmenine priežastimi.
Laikotarpis

Apskaitos sukūrimo terminas

Laikotarpis gali skirtis dėl kiekvieno atvejo sudėtingumo ir pačios mokėjimo sistemos. Visas procesas gali užtrukti nuo 1 iki 3 savaičių, kol bus gautas galutinis atsakymas.

Paruošimas

Kaip pasiruošti įdarbinimui?

Norint pasiruošti įjungimo į mokėjimo sistemą procesui, reikia apgalvoti keletą svarbių aspektų:

  • Tikslas: yra įvairių rūšių sąskaitų, kiekviena iš jų tarnauja tam tikram tikslui. Ar jums reikia sąskaitos, skirtos akciniam kapitalui įnešti, ar darbui su klientais?”
  • Valiutos: nuspręskite, kokiomis valiutomis norėtumėte dirbti.
  • Geografija: svarbu suprasti, kokioje teritorijoje norėtumėte veikti.
  • Saugumas: priklausomai nuo veiklos gali būti privaloma pateikti sukčiavimo prevencijos metodus arba kovos su pinigų plovimu politiką.

Susisiekite su mumis AČIŪ!

    Bendravimo būdas:

    Privalomas laukelis

    Jūsų paraiška sėkmingai išsiųsta!
    Susisieksime su jumis per kelias darbo valandas.

    Iškilus neatidėliotiniems klausimams, galite susisiekti su mumis telefonu arba el.