Per pastarąjį dešimtmetį „blockchain“ technologijos, susietos su WEB 3.0 koncepcija, patyrė didžiulę pažangą, todėl mūsų kasdieniame gyvenime įvyko transformacijų. Jie ne tik paskatino kriptovaliutų, tokių kaip Bitcoin ir Ethereum, augimą, bet ir supažindino mus su tokiomis novatoriškomis sąvokomis kaip skaitmeninis turtas, žetonai, išmaniosios sutartys, NFT ir ICO.

Blockchain: finansinė revoliucija

Iš tiesų, „blockchain“ naujovių bangavimas vis labiau jaučiamas kiekvieną dieną, ypač finansinėje aplinkoje. Daugybė šiuolaikinių mokėjimo sistemų ir investavimo mechanizmų yra sudėtingai susietos su skaitmeniniu turtu ir kriptovaliutais. „Blockchain“ siūlo sustiprintą ir skaidrų požiūrį į sandorių valdymą, neigia centralizuotų tarpininkų vaidmenį ir sudaro pagrindą naujos kartos finansiniams proveržiams, tokiems kaip decentralizuotas finansas (DeFi) ir skaitmeninės prekybos platformos.

Virtualaus turto reglamentas: inovacijų ir investuotojų saugumo pusiausvyra

„Blockchain“ ir kriptovaliutų reguliavimo kurso valdymas yra sudėtinga ir nuolat besikeičianti užduotis. Dabartinės teisinės sistemos ir reguliavimo gairės stengiasi atitikti sparčiai besivystančių virtualių išteklių, fintech ir finansinių inovacijų arenų tempą. Pasaulio reguliuotojai susiduria su iššūkiu suderinti investuotojų saugumą ir inovacijų puoselėjimą. Įvairios tautos taiko įvairias strategijas: kai kurios linksta į visapusiškus draudimus (pvz., Kinija), kitos pabrėžia griežtą priežiūrą (pvz., JAV), o kai kurios kriptovaliutos pirmauja nacionaliniu mastu (pvz., Salvadoras).

KRIPTO PRIEŽIŪRA ES

Naujausios ES pastangos sukurti suderintą skaitmeninio turto reguliavimo aplinką

Iki šiol Europos Sąjungoje nebuvo vieningos kriptovaliutų ir skaitmeninio turto reguliavimo struktūros. Dėl to kiekviena ES šalis turėjo savarankiškai kurti taisykles ir reglamentus besiformuojančiam kriptovaliutų sektoriui, todėl blokų grandinės technologijos ir investicijų į kriptovaliutą politikos kryptys buvo sumaišytos.

5AMLD: šuolis link integruotos Europos priežiūros

Siekdama užpildyti šią reguliavimo spragą ir apsaugoti vartotojus ir investuotojus, ES ėmėsi standartinės reguliavimo sistemos kūrimo. 2019 m. jie pristatė Penktąją kovos su pinigų plovimu direktyvą (5AMLD). Ši direktyva išplėtė AML/CFT reglamentų taikymo sritį, įtraukiant kriptovaliutų biržas, prekybos platformas ir saugojimo piniginės teikėjus. Dėl to kriptovaliutų paslaugų subjektai buvo įpareigoti įgyvendinti patikimus klientų identifikavimo procesus, operacijų stebėjimą ir intensyvinti kovos su pinigų plovimu veiklą.

ES šalys: naršymas tarp griežtos kontrolės ir lanksčių strategijų

Tačiau 5AMLD visiškai nesuderino ES šalių pozicijos kriptovaliutų sektoriaus atžvilgiu. Kai kurios jurisdikcijos, vadovaujamos savo reguliavimo institucijų, taikė griežtesnę priežiūrą (BaFin Vokietijoje, FIU Estijoje). Tuo tarpu kiti pasisakė už supaprastintą reguliavimo aplinką (FNTT Lietuvoje) arba tiesiog įpareigojo pateikti pagrindinį pranešimą, kad būtų galima pradėti veiklą kriptovaliutų srityje (FAU Čekijoje, KAS Lenkijoje).

MiCa: nuoseklaus kriptovaliutų valdymo kurso sudarymas

Suprasdama, kad fragmentiškas požiūris prieštarauja pagrindiniam Europos Sąjungos etosui ir įvedė galimus AML/CFT pažeidžiamumus, Europos Komisija 2019 m. nusprendė parengti MiCa direktyvą arba kriptovaliutų rinkas, numatant vieningą reguliavimo pėdsaką. visoms ES valstybėms narėms.

Žėručio direktyva

Kripto turto rinkų reguliavimas: naujas Europos kriptovaliutų reguliavimo skyrius

Kriptografinio turto rinkų (MiCa) reglamentas 2023/1114 buvo suformuluotas remiantis direktyvomis 2015/849 (4-oji AML direktyva, 4AMLD) ir 2018/843 (5-oji AML direktyva, 5AMLD), taip pat finansinių veiksmų gairėmis. Darbo grupė (FATF). Šios direktyvos projektas, kurį prižiūri Europos Komisija, pirmą kartą buvo pristatytas visuomenei 2020 m. rugsėjį, o tai yra kertinis akmuo visapusiškai sistemai, kuria siekiama reguliuoti virtualų turtą ir skaitmeninių finansų pramonę.

MiCa: inovacijų ir priežiūros pusiausvyra

Kriptografinio turto rinkų reglamentu siekiama į ES vieningą teisinę sistemą integruoti veiksmingų priemonių rinkinį, kuris ne tik skatina skaitmeninių finansų pramonės potencialą ir novatoriškumą, bet ir užtikrina sąžiningą konkurenciją tarp kriptovaliutų įmonių, kartu mažindamas finansines ir AML/CFT. rizika.

Pagrindiniai „MiCa“ principai: nuo skaidrumo iki vartotojų apsaugos

Pagal MiCa direktyvą yra nustatyti vienodi standartai šiose srityse:

  1. skaidrumo ir atskleidimo reikalavimai, taikomi kriptovaliutų išleidimui, viešam siūlymui ir įtraukimui į prekybą kriptovaliutų turtu prekybos platformoje;
  2. kriptovaliutų paslaugų teikėjų, su turtu susijusių žetonų leidėjų ir elektroninių pinigų žetonų leidėjų leidimų suteikimo ir priežiūros, taip pat jų veiklos, organizavimo ir valdymo reikalavimai;
  3. kriptovaliutų turėtojų apsaugos reikalavimai išleidžiant, siūlant visuomenei ir įtraukiant į prekybos sąrašą kriptovaliutų turtą;
  4. kriptovaliutų turto paslaugų teikėjų klientų apsaugos reikalavimai;
  5. priemones, kuriomis siekiama užkirsti kelią prekybai pasinaudojant viešai neatskleista informacija, neteisėtam viešai neatskleistos informacijos atskleidimui ir manipuliavimui rinka, susijusiam su kriptovaliutų turtu, siekiant užtikrinti kriptovaliutų rinkų vientisumą.

MiCa ir kelionių taisyklė: dvigubas smūgis nereguliuojamoje vietovėje

2023 m. balandžio 20 d. po ilgų parlamentarų svarstymų ir derybų kriptovaliutų rinkų reglamentą ratifikavo Europos Parlamentas. Kartu su MiCa, paveikta FATF, taip pat buvo priimta direktyva 2023/1113 TFR (Reglamentas dėl informacijos, pridedamos pervedant lėšas ir tam tikrą kriptovaliutą), paprastai vadinama kelionių taisykle. Šis reglamentas apibrėžia standartus, susijusius su informacija, kuri turi būti pateikiama kartu su pinigų pervedimais ir kriptovaliutų sandoriais, siekiant palengvinti veiksmingesnį virtualios valiutos operacijų sekimą.

KADA ĮSIgalioja Žėručio REGLAMENTAS?

Numatoma, kad MiCa nuostatos įsigalios nuo 2024 m. pabaigos iki 2025 m. pradžios.

Galutinė MiCa reglamento versija buvo paskelbta 2023 m. birželio mėn., ją oficialiai patvirtino Europos Komisija. Direktyvos nuostatos, susijusios su stabiliomis monetomis, tokiomis kaip Asset-Referenced Tokens (ART) ir Elektroninių pinigų žetonai (EMT), įsigalios iki 2024 m. birželio mėn. MiCa nuostatos dėl kriptovaliutų veiklos reguliavimo rinkos dalyviams bus privalomos nuo sausio mėnesio. 2025 m.

KAS TAIKOMAS ŽĖRUČIŲ REGLAMENTAS?

MiCa’s Purview: kam bus taikoma naujoji direktyva?

Kriptografinio turto rinkų (MiCa) reglamentas yra sukurtas siekiant prižiūrėti kriptovaliutų paslaugų teikėjų ir kriptovaliutų emitentų veiklą Europos Sąjungoje. Taigi, MiCa pirmiausia orientuota į kriptovaliutų bendroves, siūlančias įvairias su kriptovaliutų keitimu susijusias paslaugas, taip pat toms, kurios teikia kriptovaliutų saugojimo ir valdymo paslaugas. Be to, MiCa direktyva prižiūrės įvairių žetonų, ypač į turtą nukreiptų žetonų (ART) arba saugos žetonų ir elektroninių pinigų žetonų (EMT) emitentus.

MiCa veikia: kas laukia Europos kriptovaliutų įmonių?

Kriptografinių išteklių rinkų priėmimas turės didžiulį poveikį Europos kriptovaliutų biržoms, kriptovaliutų prekybos platformoms, saugomiems kriptovaliutų piniginės tiekėjams ir įvairių žetonų leidėjams. Vadinasi, kriptovaliutų paslaugų teikėjai turės laikytis tam tikrų normų ir taisyklių, apimančių licencijavimo reikalavimus, skaidrumą, informacijos atskleidimą, rizikos valdymą ir įmonės valdymo standartus.

Kripto įmonės (CASP arba kriptovaliutų išteklių paslaugų teikėjai)

MiCa reglamento nuostatų įdiegimas 2025 m. pradžioje labiausiai paveiks kriptovaliutų pramonės segmentą, teikiantį su kriptovaliutų turtu susijusias paslaugas mažmeniniams klientams, t. y. kriptovaliutų biržas, prekybos platformas ir saugojimo piniginės paslaugas.

Tiksliau sakant, remiantis kriptovaliutų turto rinkų direktyvos tekstu, ši kriptovaliutų įmonių veikla patenka į naują teisinę sistemą:

  1. kriptovaliutų turto saugojimą ir administravimą klientų vardu;
  2. prekybos kriptovaliutų turtu platformos valdymas;
  3. kriptovaliutų keitimas į lėšas;
  4. kriptovaliutų keitimas kitu kriptovaliutų turtu;
  5. užsakymų dėl kriptografinio turto vykdymas klientų vardu;
  6. kriptovaliutų platinimas;
  7. užsakymų dėl kriptovaliutų priėmimo ir perdavimo klientų vardu;
  8. konsultacijų dėl kriptovaliutų teikimas;
  9. teikti kriptovaliutų portfelio valdymą;
  10. kriptovaliutų pervedimo paslaugų teikimas klientų vardu;

Kriptografinio turto rinkų (MiCa) reglamentu siekiama užtikrinti tvirtą mažmeninių klientų apsaugos lygį, tokį patį kaip ir įprastose finansų rinkose. Pagrindinis šios iniciatyvos tikslas yra sustiprinti skaidrumą ir stabilumą kriptovaliutų rinkoje, kartu stiprinant pasitikėjimą kriptovaliutų ir virtualaus turto domenu.

Žetonų ir kriptovaliutų išteklių išdavėjai

„MiCa“ stengiasi užtikrinti, kad kriptovaliutų emitentai, pristatydami visuomenei virtualų turtą arba ketindami įtraukti tokį turtą į prekybos platformų sąrašą, laikytųsi visų skaidrumo ir atskleidimo mandatų, taip apsaugodami investuotojų interesus ir rinkos stabilumą.

Turto nuoroda (ART) yra kriptografinis turtas, skirtas išlaikyti stabilią vertę, nurodant kelių fiat valiutų, kurios yra teisėti mokėjimo būdai, vienos ar kelių prekių, vienos ar kelių kitų prekių, kainą. kriptovaliutų turtas arba šių išteklių mišinys.

MiCa įpareigoja, kad ART emitentai laikytųsi griežtų kapitalo ir įmonės valdymo reikalavimų, užtikrinant turto, kuriuo grindžiama žetono vertė, skaidrumą.

Electronic Money Token (EMT) yra kriptovaliutų turtas, pirmiausia skirtas veikti kaip mainų priemonė. Jo stabili vertė yra susieta su fiat valiutos, pripažintos teisėtu mokėjimo būdu, verte.

Tikimasi, kad EMT emitentai laikysis standartų, panašių į tuos, kurie taikomi tradiciniams elektroninių pinigų emitentams Europos Sąjungoje, apimančius kapitalo, licencijavimo ir įmonių valdymo nuostatas.

Tokiomis priemonėmis reguliavimo institucijos siekia užtikrinti, kad vartotojai ir investuotojai būtų tinkamai informuoti apie kiekvieno kriptovaliutų turto tipo, su kuriuo jie bendradarbiauja, riziką ir ypatybes.

O kaip su naudingumo žetonais?

Naudingumo žetonai arba funkciniai žetonai reiškia atskirą kriptovaliutų kategoriją. Jie sukurti taip, kad pasiūlytų tam tikras funkcijas nurodytoje blokų grandinės platformoje arba programoje.

Pagal MiCa reglamentą, jei naudingumo prieigos raktai neatitinka kriptovaliutų apibrėžimų, pvz., ART arba EMT, jie gali apeiti griežtas šios direktyvos ribas. Nepaisant to, atsižvelgiant į prieigos rakto architektūrą ir funkcionalumą, jam vis tiek gali būti taikomos kitos teisinės ir reguliavimo sistemos.

Pavyzdžiui, jei komunalinių paslaugų žetonas parduodamas kaip investicinis produktas arba jo pardavimas gali būti suprantamas kaip lėšų pritraukimas, reguliavimo institucijos gali juos priskirti vertybiniams popieriams ar panašioms finansinėms priemonėms, kurioms taikomos atitinkamos taisyklės.

CASP REIKALAVIMAI

Ką turėtų žinoti kriptovaliutų įmonės, kad gautų CASP licenciją ES?

Pagal kriptovaliutų aktyvų rinkų (MiCa) direktyvą buvo apibrėžtas išsamus kriterijų ir reikalavimų rinkinys. Jie yra būtini su kriptovaliutų turtu susijusių paslaugų dalyviams, siekiant padidinti skaidrumą ir stabilumą novatoriškame Europos Sąjungos fintech sektoriuje.

CASP veiklos licencijavimas

Visi CASP, veikiantys Europos Sąjungos jurisdikcijoje, turi gauti atitinkamos ES valstybės narės kriptovaliutų licenciją. Šio licencijavimo specifika ir procedūros gali skirtis, priklausomai nuo valstybės, teikiamų paslaugų tipo ir operacijų masto. CASP chartija

Kapitalo poreikis

Pagal MiCa nuostatus CASP įstatiniam kapitalui yra nustatyti didesni kapitalo reikalavimai. Šie standartai daugiausia sprendžia būtinybę užtikrinti finansinių paslaugų stabilumą, apsaugoti klientų teises ir siūlo įėjimo į kriptovaliutų paslaugų rinką slenkstį. Ši kliūtis apsaugo pramonę nuo laikinų ir mėgėjiškų paslaugų teikėjų.

50 000 EUR taikoma šioms paslaugoms:

  • pavedimų vykdymas klientų vardu;
  • kriptovaliutų įdėjimas;
  • kriptovaliutų turto perkėlimo paslaugų teikimas klientų vardu;
  • užsakymų dėl kriptografinio turto priėmimas ir perdavimas klientų vardu;
  • patarimų dėl kriptovaliutų teikimas;
  • suteikia kriptovaliutų portfelio valdymą.

125 000 EUR yra svarbi paslaugoms, kurios apima:

  • kriptovaliutų turto saugojimo ir administravimo teikimas klientų vardu;
  • kriptovaliutų keitimas į lėšas;
  • kriptovaliutų keitimas į kitus kriptografinius išteklius.

150 000 EUR tinka:

  • Prekybos platformos kriptovaliutų turtu valdymas.

Be to, nauja sąlyga įpareigoja žetonų emitentus, užtikrintus turtu (ART), išlaikyti minimalų 350 000 eurų kapitalą. Taip siekiama užtikrinti būtinas atsargas ir emitento finansinį stabilumą.

AML politika

CASP subjektai yra įgalioti suformuluoti ir įgyvendinti tvirtą AML politiką, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas su pinigų plovimu ir teroristų finansavimu susijusios rizikos aptikimui, įvertinimui ir valdymui. Kripto įmonės taip pat turi nustatyti tikslias klientų identifikavimo procedūras, nuolat stebėti kriptovaliutų operacijas ir pranešti apie bet kokią įtartiną veiklą.

Veiklos įgaliojimai

Paslaugų teikėjai turi patvirtinti ir integruoti priemones, užtikrinančias veiklos tęstinumą ir prižiūrėti veiklos pavojus. CASP reikalaujama parengti metodikas, skirtas tinkamai valdyti IT grėsmes, įskaitant su kibernetiniu saugumu susijusią riziką.

Bendravimas su klientais

CASP institucijos turi informuoti klientus apie visą su kriptovaliutų investavimu susijusių rizikų spektrą. Paslaugų teikėjai taip pat privalo užtikrinti kainų skaidrumą ir atskleisti visus mokesčius ir rinkliavas.

Konfliktų sprendimas

CASP subjektai turi turėti veiksmingus mechanizmus, skirtus greitam konfliktų tarp klientų ir paslaugų teikėjų sprendimui, apeinant teismo įsikišimo poreikį.

Duomenų saugykla

Kripto organizacijoms pavesta saugoti klientų asmens duomenų saugojimą ir jos turi laikytis visų duomenų apsaugos reikalavimų, suderintų su BDAR.

Kliento turto sauga

Kriptovaliutų paslaugų pardavėjai turi aiškiai atskirti klientų lėšas nuo įmonės nuosavų išteklių. Be to, jie yra priversti imtis priemonių, užtikrinančių skaitmeninių piniginių ir kitų skaitmeninio turto saugojimo priemonių saugumą.

Lyderystės kriterijai

Vadovai ir aukščiausio lygio pareigūnai, integruoti į CASP organizacinę struktūrą, turėtų turėti reikiamą patirtį, profesionalumą ir išlaikyti nepriekaištingą verslo reputaciją.

Personalo mokymas

CASP privalo užtikrinti, kad jų darbuotojai būtų reguliariai mokomi kovos su pinigų plovimu, teroristų finansavimo atsakomųjų priemonių, rizikos valdymo ir geriausios kibernetinio saugumo praktikos.

Kruopštus supratimas ir griežtas minėtų įgaliojimų laikymasis yra esminis dalykas kriptovaliutų įmonėms, veikiančioms ES. Dinamiškai besivystančiose kriptovaliutų rinkose, MiCA direktyvos laikymasis užtikrina skaidrumą, saugumą ir skatina klientų bei reguliavimo institucijų pasitikėjimą.

ICO ESSENTIALS

ICO naršymas: pagrindinės taisyklės ir principai

MiCA reglamentas (kriptovaliutų turto rinkų reglamentas) ES buvo sukurtas siekiant skatinti darnią kriptovaliutų reguliavimo paradigmą. Šiai direktyvai būdingos konkrečios gairės, pritaikytos pirminiams monetų pasiūlymams (ICO) – investicijų užtikrinimo, išleidžiant naujus skaitmeninius žetonus arba kriptovaliutas, metodika.

Toliau pateikiami pagrindiniai ICO gairės pagal MiCA reglamentą:

Dokumentacijos planas (Baltoji knyga)

Kiekviena ICO yra įgaliota parengti „baltą knygą“ ar panašų pagrindinį dokumentą. Šis rankraštis turėtų įkūnyti aiškumą ir vengti investuotojų dviprasmybių, įtraukiant išsamius duomenis būsimiems rėmėjams. Esminiai įtraukimai yra žetonų atributai, technologiniai įmantriai, emitento specifika, projekto santrauka, susijusi rizika ir kiti svarbūs parametrai.

Kliento patikrinimas (KYC)

ICO orkestrantai yra atsakingi už klientų tapatybės tikrinimo pratimų vykdymą, suderinimą su kovos su pinigų plovimu (AML) ir kovos su terorizmu finansavimu (CFT) protokolais.

Skaidrumo užtikrinimas

Tikimasi, kad ICO tarpininkai sieks skaidrumo, skleis atitinkamus duomenis apie lėšų mobilizavimą, paskirstymo dinamiką, projekto raidą ir ateities perspektyvas.

Rizikos pasakojimas

ICO suinteresuotosios šalys turėtų būti kruopščiai informuotos apie galimus pavojus, susijusius su investicijomis į kriptovaliutų turtą, įskaitant tikėtiną visišką kapitalo konfiskavimą.

Fondo demarkacija

Ištekliai, sukaupti per ICO, turėtų būti aiškiai prižiūrimi, atskirti nuo ICO kuratorių veiklos lėšų, taip sustiprinant investuotojų apsaugą ir skaidrumą.

Reklamos etika

Visos į ICO orientuotos rinkodaros pastangos ir reklaminė medžiaga turėtų atitikti vientisumą, atspindėti baltojo popieriaus turinį ir etosą.

Pažangos ataskaitos

ICO organizatoriai gali būti įpareigoti periodiškai skelbti pasakojimus, nubrėžti projekto etapus ir strateginį sukauptų lėšų panaudojimą.

Tokios gairės sukurtos siekiant sustiprinti investuotojų apsaugą, pabrėžti skaidrumą ir sustiprinti pasitikėjimo koeficientą kriptovaliutų pramonėje. Tačiau planuojant ICO trajektoriją arba galvojant apie investiciją, būtina pabrėžti išmintį palaikyti ryšius su teisininkais šioje srityje.

REGULIAVIMO IR PRIEŽIŪROS INSTITUCIJOS

Nuo ESMA prie nacionalinių institucijų: naršymas kriptovaliutų reguliavimo srityje

MiCA reglamentas (kriptovaliutų turto rinkų reglamentas) yra pagrindinė kriptovaliutų turto reguliavimo sistema ES srityje. Pagrindinė MiCA misija yra užtikrinti investuotojų apsaugą, rinkos stabilumą ir užkirsti kelią piktnaudžiavimui kriptovaliutų turtu pinigų plovimo ar teroristų finansavimo pastangoms.

Pagal MiCA svarbiausias kriptovaliutų reguliavimo ir priežiūros subjektas ES ešelone yra Europos vertybinių popierių ir rinkų institucija (EVPRI). Be to, daugybė nacionalinių reguliavimo institucijų, veikiančių visose ES valstybėse narėse, aktyviai įsitraukia į šios direktyvos taikymą ir priežiūrą paprastų žmonių lygiu.

Štai trumpa prerogatyvų ir pareigų, kurias prisiima EVPRI ir nacionalinės reguliavimo institucijos pagal MiCA, vaizdas:

Licencijavimo dinamika

Tiek EVPRI, tiek nacionalinės reguliavimo institucijos vadovauja kriptovaliutų turto paslaugų teikėjams (CASP) pritaikytų licencijų išdavimo, atnaujinimo ir atšaukimo procesams.

Priežiūros mechanizmai

EVPRI kartu su regioniniais reguliavimo subjektais nuolat stebi licencijuotų CASP veiklos sritį. Tai užtikrina nenutrūkstamą MiCA mandatų ir įstatymų, skirtų kovai su pinigų plovimu (AML) ir kovos su terorizmu finansavimu (CFT), laikymąsi. Reguliavimo atsakas į MiCA pažeidimus gali peraugti iki baudžiamųjų priemonių prieš CASP, įskaitant galimą licencijų panaikinimą.

Investuotojo apsauga

Reguliavimo institucijos nuolat užtikrina, kad CASP investuotojams aktyviai pateiktų atitinkamą informaciją, skatintų skaidrumo etosą ir įgyvendintų klientų turto izoliavimo strategijas.

Bendradarbiavimo sinergija

ESMA puoselėja simbiotinius santykius su nacionalinėmis reguliavimo institucijomis, palengvindama sklandų keitimąsi duomenimis ir propaguodama suderintą kriptovaliutų pramonės reguliavimo metodą ES.

Standartizavimo pastangos

EVPRI turi teisę sudaryti techninius ir reguliavimo standartus kartu su patariamomis gairėmis, padedančiomis veiksmingai aiškinti ir taikyti MiCA nuostatas.

Tokie reguliavimo prižiūrėtojai prisideda prie stabilumo įtvirtinimo ir pasitikėjimo ES kriptovaliutų rinkos sferoje. MiCA suteikia jiems reikiamų įrankių ir įgaliojimų nepriekaištingai atlikti šį pagrindinį vaidmenį.

IŠVADA

Kelio į priekį sudarymas: kas toliau?

MiCA reglamentas yra esminis žingsnis organizuojant kriptovaliutų valdymą ES ribose. Naudodama MiCA Europos Sąjunga siekia sustiprinti investuotojų apsaugą, padidinti skaidrumą ir sustiprinti kriptovaliutų rinkos atsparumą, tuo pačiu išvengdama grėsmingų grėsmių, tokių kaip pinigų plovimas ir teroristų finansavimas. Atsižvelgiant į didėjančią intrigą dėl kriptovaliutų ir blokų grandinės technologijos, tokių reguliavimo iniciatyvų įsisavinimas ir diegimas tampa tiesiog pageidaujamu ir tampa visiškai nepakeičiamu tvariam ekonomikos progresui.

Klausantys iššūkiai kriptovaliutų srityje

Vis dėlto administracinė prievolė, kurią sukelia griežtas ką tik nukaldintų standartų ir įgaliojimų laikymasis, nusipelno atskiro patikrinimo. Įmonės, besiveržiančios kriptovaliutų sferoje, ruošiasi sustiprinti tapatybės tikrinimo priemones, kovos su pinigų plovimu (AML) protokolus, nuosavybės sąlygas, organizacinę struktūrą ir audituotas finansines ataskaitas.

Biurokratinių kliūčių naršymas

Daugybė paslaugų teikėjų yra pasiruošę pereiti licencijavimo pirštinę, neišvengiamai siurbdami dideles laiko ir pinigines investicijas. Toks griežtumas gali sulėtinti ir apsunkinti avangardinių įmonių pradžią, padidinti įmonių veiklos išlaidas ir pabrėžti specializuotų IT, teisinių ir konsultacinių paslaugų būtinumą, kad nepriekaištingai atitiktų besikeičiančius reguliavimo kontūrus.

Pasikonsultuoti

Jei Jums reikalinga bendrojo pobūdžio konsultacija arba kompleksinė paslauga korporatyvinės teisės srityje, kreipkitės į mus! Atsakymą pateiksime per vieną darbo dieną arba dar greičiau.